Administrace veřejných zakázek

Nejste si jistí, jak veřejné zakázky fungují? Nemáte čas je vyhledávat nebo vás děsí obsáhlá zadávací dokumentace?

Rádi vás celým procesem výběrového řízení provedeme krok za krokem. Vezmeme si na starost hledání zakázek, kompletní administrativu i hlídání termínů. S námi zjistíte, že ušetřený čas můžete investovat mnohem efektivněji.

Proč svěřit veřejné zakázky právě nám?

  • veřejné zakázky aktivně vyhledáváme za Vás
  • ušetříte spoustu času s administrativními úkony a pročítáním dokumentů
  • hlídáme termíny, už Vám neuteče žádný deadline
  • u složitějších zakázek nabízíme možnost konzultací s právníky
  • nabízíme naše zkušenosti a spokojenost našich zákazníků je pro nás klíčová

A proč se do výběrových řízení hlásit?

  • objevíte nové obchodní příležitosti
  • uděláte své firmě reklamu nebo rovnou získáte nový zdroj příjmů
  • rozšíříte si obzory, prozkoumáte trh a aktuální poptávku a tím budete svým zákazníkům blíže

Co můžete od spolupráce s námi očekávat?

Aktivně budeme vyhledávat zakázky dle požadovaných kritérií.

Informujte nás o tom, jaké zakázky Vás zajímají. Jaké produkty či služby nabízíte? Je pro Vás rozhodující hodnota zakázky? Jaké místo plnění je přijatelné? Čím více požadavků nám sdělíte, tím lépe budeme schopni zakázky vyhodnotit a zašleme Vám ty nejzajímavější.

Vhodné zakázky pro Vás přehledně zpracujeme a kompletní zadávací dokumentaci Vám zašleme k posouzení. Abychom celý proces zjednodušili, vytvořili jsme formulář, kde přehledně shrneme důležité informace k jednotlivým zakázkám. Pokud víte, že Vám zakázka nevyhovuje, nemusíte tak zdlouhavě procházet kompletní zadávací dokumentaci.

Chcete se zúčastnit výběrového řízení?

Výborně, rádi se pustíme do podrobného pročítání podmínek a zpracovávání dokumentů. Na vše důležité Vás upozorníme. Vy se můžete plně věnovat své práci a shromáždit podklady, zatímco my projdeme administrativní část a nezbytné formality.

Jaké dokumenty je potřeba doložit?

Vzhledem k tomu, že každá zakázka má svá specifika, podmínky a jiné požadavky na prokázání kvalifikace, vše pro Vás zjistíme u každé zakázky a s předstihem Vás budeme informovat. Nejčastěji budeme přikládat Cenovou nabídku, Výpis z obchodního rejstříku, Čestná prohlášení k prokázání kvalifikace, Specifikaci k nabízeným produktům, podepsaný Návrh smlouvy, Krycí list a podobně. Vyplňování už nechte na nás. (Někdy se stává, že některý z důležitých formulářů v zadávací dokumentaci chybí – ty samozřejmě zajistíme.) V případě nejasností požádáme zadavatele o upřesnění podmínek, abychom vše v termínu stihli.

Ve chvíli, kdy budeme mít podklady kompletní, zasíláme Vám je ke konečnému potvrzení a podepsání.

Způsoby podání nabídek

Nabídky se podávají elektronicky nebo v listinné podobě. Zadavatel může požadovat také přiložení el. nosiče, dodání vzorků nebo složení jistiny. O těchto podmínkách Vás ale budeme informovat na úplném začátku.

Elektronické podání

Pracujeme s nejrůznějšími elektronickými nástroji (NEN, Tendermarket, Tenderarena, E-ZAK, Vhodné uveřejnění a další) a jsme připraveni poskytnout Vám potřebnou podporu s registrací i samotným podáním nabídky. To může být pro firmu časově náročné a také nákladné. S námi se o tyto náklady podělíte s jinými zájemci a Vy tak ušetříte pracovní sílu, která se může věnovat pro Vás přínosnější činnosti.

Po odeslání spolu s Vámi doufáme v úspěch.

Tím ale naše podpora nekončí, dál sledujeme průběh výběrového řízení. Vyhráli jste? Skvěle, s dokumentací Vám rádi pomůžeme i dále. Nevyhráli jste? Cítíte se poškozeni? Výběrové řízení můžeme napadnout.